Zvýšenie predaja cez e-shop

Sú vaše tržby na vašom e-shope pomalé? Nemáte dostatok zákazníkov a myslíte si, že potrebujete nejako zvýšiť váš predaj? Akí sú vaši zákazníci? Sú to ľudia, ktorí nakupujú len po jednej lacnejšej položke a potom sa už na váš eshop nevracajú?
Aj napriek tomu, že na vašom eshope ponúkate množstvo skvelých služieb či produktov, vaše výrobky majú pekné popisy pre vaše výrobky, v mnohých prípadoch to však nemusí stačiť pre to aby ste dosiahli úspech vo vašom internetovom obchode. Okrem toho, že máte atraktívny obchod existuje ešte veľa ďalších aspektov predaja, ktoré nemusia mať nič spoločné s vašimi produktmi. Preto sa musíte zamerať na cenové rozpätie a tak zvážiť aj primeranosť cien, taktiež je veľmi dobrým typom istým spôsobom motivovať vašich potencionálnych klientov a ponúknuť im rôzne druhy zliav, akcií alebo k produktom im pribaliť darček, ktorý ich istým spôsobom poteší.
Advertisements
Tagged , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: